Vůle a vypnula ze svých sítí řada ruských televizních kanálů

img

Ukrajinský poskytovatel provede změnu v plnění balíček TV programů

Ukrajinský celostátní telekomunikační poskytovatel VŮLE vyloučila ze svých balíčků TELEVIZNÍCH programů Počátečního a Optimální řada ruských televizních kanálů. O tom společnost oznámila ve své tiskové zprávě.

Poukazuje na to, že VŮLE činí podle rozhodnutí Národní rady Ukrajiny pro otázky televizního a rozhlasového vysílání, která vstoupila v platnost dnes, 11 března, a požaduje, aby ukrajinských poskytovatelů vyloučit z balíčků řadu televizních kanálů produkce RUSKÉ federace.

Na seznam zakázaných Нацсоветом kanálů vstoupili Moje Planeta, Čas: vzdálené a blízké, Věda 2.0, zábavní Park, Телекафе, přísně tajné, Je Hrozné Tv (НСТВ), Шансон TV, Šaty, Námořní, Автоплюс a Bojovník. Jejich uznávané несоответствующими požadavky Evropské úmluvy o přeshraničním televizi a zákony Ukrajiny.

"Podle naší analýzy systému, ani jeden z těchto kanálů není členem byl v top 20 na popularitě mezi předplatitele. Jsme učinili řadu kroků, aby vyhovovaly preferencím našich uživatelů. V příštích měsících jsme naplánovali zahájení nové zábavní, vzdělávací a dalších tematických kanálů, jejichž obsah je v souladu s požadavky právních předpisů", - řekl prezident společnosti Sergej Bojko.

Подписывайтесь na účet ЛІГАБізнесІнформ Twitter a Facebook: v jedné pásce - vše, co stojí za to vědět o politice, hospodářství, podnikání a finance.