Vil slukket fra deres netværk, antallet af russiske TV-kanaler

img

Ukrainske udbyder foretager ændringer til indholdet af TV-programmer

Ukrainske nationale teleudbyder VIL udelukke fra deres pakker af TV-programmer, der Starter, og det Optimale antal af russiske TV-kanaler. Selskabet sagde i sin pressemeddelelse.

Det bemærkes, at de VIL tager den beslutning af det Nationale Råd for Ukraine på tv-og radioudsendelser, som trådte i kraft i dag, Marts 11, og forpligte den ukrainske udbydere til at udelukke fra pakker til flere TV-produktion i Rusland.

I listen over forbudte nationale Råd TV indtastet Min planet, Tid: fjerne og nære, Videnskab 2.0, en forlystelsespark, Telecafe, top secret, virkelig Skræmmende TV (NSTV), Chanson-TV, Sarafan, Marine, Autoplus og en Fighter. De er anerkendt som i overensstemmelse med bestemmelserne i den Europæiske Konvention om grænseoverskridende fjernsyn, og lovgivningen i Ukraine.

"I henhold til vores analytiske system, ingen af disse kanaler ikke blev medtaget i top-20 i popularitet blandt abonnenter. Vi har truffet foranstaltninger for at opfylde de præferencer af vores brugere. I de kommende måneder, hvor vi har planlagt lanceringen af nye underholdnings -, uddannelses-og andre tematiske kanaler, hvis indhold er i overensstemmelse med kravene i lovgivningen", - sagde Præsidenten for selskabet Sergey Boyko.

Opret en konto LigaBusinessInform i Twitter og Facebook: i en tape - alle, der er værd at vide om politik, økonomi, business og Finans.